Sunday, May 9, 2010

wedding...

bulan nih jek 2 orang kawan aku kawin..bulan lepas sorang..weh2 tekanan gak bile pk..hahaha..tapi xpelaa aku doakan dorang semoga bahagia ke anak cucu cicit piat piut(err ade ke)heh..














ni kawan aku dari zaman sekolah rendah..hafizan..
dulu org selalu tertukar aku dgn die..ade gak ckp kami kembar..xserupe lagsung..
tapi maybe sebab tinggi lebih kurang..
















nih plak dekmah dan suami..kawan dari zaman sekolah gak..
gambar blur sikit sebab hanset aku murah n nak abes bateri(T_T)




















inih plak wan aznida kawan aku time aku blajar komputer dulu pas spm..
gambar pun blur sebab hanset aku seperti dinyatakan di atas adalah murah..hoho..



selamat pengantin baru untuk mereka..semoga berkekalan n cepat2 dapat baby..xsabo nk tgk anak2 dorg terutama hafizan tuh ade lahh amat brutal sekali kaki gadoh time zaman skolah..mcmane laa die time dapat anak..kenot imagine mak..aku lak dok sebelah die tukang batu api..wakakakka..;pSELAMAT PENGANTIN BARU KAWAN2KU~~~

No comments:

Post a Comment