Monday, May 3, 2010

kawan zaman hingusan

aku baru jumpe kawan2 lama aku..yg memamg evergreen punye..kwn2 yng terpisah..tuudiaa terpisah tuh..hahah!time upsr n sebelum upsr..perghh ingatan aku mmg kuat bab2 nih..aku pun pelik gak laa..mereka nih adelaa dalam 7 org..perghh memang lain(bape kali nak perghh aku nih)aku jumpe dalam fb..ade yang ingt n ade yang xingat..tapi yang penting aku ingat..rase agak poyo bile dorg xingat..yelaa da lama kot xjumpe..(time nih nset mak aku bunyi aku terkejut)cehhh..aku rase almost 10 years kot xjumpe..bile jumpe balik sgt2 lain dah muke..hehhehe..aku cam aziz desa dah dalam program jejak kasih dulu..wahhahah..

harap nanti adelaa reunion sebabnnye aku teringin nk jumpe balik...kalau jadi mesti bes..
sekarang aku percaya..tuhan bagi aku dugaan hilang 3 manusia yang pernah aku anggap kawan..sekarang tuhan bagi aku kawan2 aku yang dulu hilang sekarang da jumpe n kawan2 aku makin bertambah..so as a conclusion..aku patut lupekan manusia yang sangt kejam tersebut yang konon anggap aku kawan tapi lebih percaya org lain...BERAMBUSSSSS KAU DARI HIDOP AKU!!AKU XHERAN TAPI SERONOKK!!WEHEEEEEEEE

sekian..

No comments:

Post a Comment