Saturday, February 20, 2010

drama

tadi aku tgk cerekarama dunia batinku kat tv3..aihh..sedih giler..
aku mcm ade satu masalah besar lah..aku ni sensitif sgt..aku ingat lagi 'bekas kwn aku'ckp aku nih emosional..heh..mmg pun..cehh buat apa ingat dorg buang masa sahaja.huh..
tp tuhlaaa..aku pun rase aku emo..atau lebih tepat snsitif..org slalu ckp kat aku..harap badan jek besar..erkkk biarlah nk ckp pe pun aku mmg cmtuh...
aku kan xbleh tgk kalau:
1.tgk bersamamu.haih aku mmg tukar channel kalau tertgk cerite nih.
2.tgk org nangis..yaaaaa ini aku mmg xboleh..dulu pernah time aku form6 aku p rombongan ke langkawi..ade budak form5 tuh nangis sebab abg die dah balik time jumpe dia kat jeti kuala perlis.aku xbaik sgt dgn die,tp..sebab die nangis aku pun nangis.heh.sampai kwn aku sound"ko nangis apahal?aku jwb..aku tgk minah tuh nangis...kene bantai gelak aku..cehhhhh...
3.tgk af..weeeeeeeeeeeee
4.byk lagilah..kantoi laa cter semua...


tp aku tabik lah kat drama tuh..pelakon2 die mmg dahsyat..aku menitik gak laa airmata..heheh...nih pelakon yg jadi abg td.



bagus gilee budak nih blakon..perghh...dgn sheila rusly,pastu yg jadi adik die 2org tuh..comel gile budak kecik tuh...


aku kalau tgk cerite sedih dgn mak aku kalau aku nangis pastuh nak cover aku nangis aku akan ckp mcmnih...'wohuuuu mak nangiss..abah tgk mak nih nangis tgk cerite..cerite jek makkk'padahal nak cover aku nangis gak...hahahahha!harap xkantoi dgn mak aku statement inih..nasib mak aku xde blog...heeeee

oklah..itu sahaja aku mau cerita..mcm byk merepek jek kan..nantilah aku kasik ilmiah sikit entry aku..xdelah cam xde faedah jek..kan kan..

ok gudnite....

1 comment:

  1. ewah..best ke cite tu? at dat tyme aku dinner ngn dato' n datin wan abe.. x smpt. huhu

    ReplyDelete